Lieke van Moorsel - Reisverslagen van lieke van moorsel - WaarBenJij.nu Lieke van Moorsel - Reisverslagen van lieke van moorsel - WaarBenJij.nu

Lieke van Moorsel

Mijn reis gaat naar het Afrikaanse plaatjes 'Hoedspruit' in Zuid Afrika.
Ik ga er met dieren werken aan verschillende projecten.

Ik vertrek op maandag 3 februari en ik kom op 8 April weer terug. Dit betekend dat ik 9 weken kennis ga maken met de Afrikaanse dieren en de mensen er om heen.

Voor meer informatie over de projecten kan je naar de site gaan : http://www.kameleonadventures.nl/wvp.php#8 dan druk je op 'stage's ' en dan staat er onder aan 'bekijk de projecten ' Monkey Rehabilitation Centre Reptielen Park
Lion & Rhino Monitoring project
het project 'Game Farm' staat er niet tussen omdat het een nieuw project is. Het gaat voornamelijk over de dieren in het wild , en dat je daarmee aan de slag gaat.

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2014

week 5-6-7

27 Februari 2014

week 3

19 Februari 2014

week 2

12 Februari 2014

week 1

06 Februari 2014

another day
lieke

Welkom ! Omdat ik voor 9 weken naar Zuid Afrika ga , heb ik deze site aangemaakt zodat jullie op de hoogte kunnen blijven van mijn stage. Ik ga stage lopen in het plaatsje 'Hoedspruit' in Zuid Afrika. Kameleon Adventures is een bedrijf met allemaal verschillende projecten. Wat ga ik er doen ? Ik ga aan 4 projecten deelnemen. De projecten zijn : met apen, reptielen, leeuwen en neushoorns en in het wild. Verder kunnen jullie deze site in de gaten houden over de dingen die daar gebeuren :D

Actief sinds 31 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5301

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 08 April 2014

Lieke van Moorsel

Landen bezocht: