another day - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van lieke moorsel - WaarBenJij.nu another day - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van lieke moorsel - WaarBenJij.nu

another day

Door: lieke

Blijf op de hoogte en volg lieke

06 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

En er zijn alweer 2 mooie dagen voorbij.
vandaag om half 7 uit mn bed gerend omdat er leeuwen te zien waren helaas heb ik se niet gexien maar wel een paar zebras en een giraf.
het is hier echt heel warm vandaag was het 33 graden zoiets en net was het aan t regenen dat is ook wel fijn. Gisteren hebben we een bush walk gedaan dat betekend dat we lopen in de bush we hebben ook planten weggehaald in een waterplas zodat de dieren konden drinken en natuurlijk kwam daar ook een modder gevecht uit. De dagen zijn echt heel leuk maar heel vermoeiend. Er komen nog meer verslagen dus hou t in de gaten ;D.
voor vandaag is het done. Xxxxxxxx

  • 06 Februari 2014 - 20:10

    Jeanne En Peter Van Den Einden:

    hoi lieke, we zullen proberen je een beetje te volgen, zal niet altijd lukken. veel plezier en kijk uit voor die grote poezen. groetjes peter en jeanne

  • 06 Februari 2014 - 20:13

    Silvia:

    het zal inderdaad allemaal heel vermoeind zijn. maar nu weet ik wel hoe ik je het bed uitkrijg. LEEEEEEUWEN!!!!!!!! :-)

  • 09 Februari 2014 - 14:10

    Maria:

    Hoi Lieke,
    Natuurlijk ga ik je volgen. Zet ook wat fotos op de site kan ik zien hoe bruin je wordt. Veel succes en plezier toegewenst tijdens je stage.
    Groeten, Maria.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lieke

Welkom ! Omdat ik voor 9 weken naar Zuid Afrika ga , heb ik deze site aangemaakt zodat jullie op de hoogte kunnen blijven van mijn stage. Ik ga stage lopen in het plaatsje 'Hoedspruit' in Zuid Afrika. Kameleon Adventures is een bedrijf met allemaal verschillende projecten. Wat ga ik er doen ? Ik ga aan 4 projecten deelnemen. De projecten zijn : met apen, reptielen, leeuwen en neushoorns en in het wild. Verder kunnen jullie deze site in de gaten houden over de dingen die daar gebeuren :D

Actief sinds 31 Jan. 2014
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 5302

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 08 April 2014

Lieke van Moorsel

Landen bezocht: