week 3 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van lieke moorsel - WaarBenJij.nu week 3 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van lieke moorsel - WaarBenJij.nu

week 3

Door: lieke

Blijf op de hoogte en volg lieke

27 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Het is alweer n weekje geleden dat ik iets heb geplaats dus voor nu n kleine update.

ik ben nu een week in het reptielen park en het is geweldig. Ik leer met slangen omgaan en allerlei andere reptielen. We hebben ook deze week veel 'snake calls ' gehad. Dat betekend dat er wordt gebeld voor een slang bij iemand thuis die we dan weg moeten halen. Deze week hadden we een snake call en moesten we een python van 4.5 meter weg halen. Dat was eenwerk maar we hadden hem, helemaal onder de modder kwamen we terug. Zelf heb ik ook nog een kleinere python uit een heftruck gehaald.

Vorige week vrijdag hadden we een kleine 'red lip harald snake ' gevangen. Nadat we hier waren vroeg Donald de baas of ik me wounlaten bijten door de slang en heb het gedaan. Hij is giftig maar niet op mensen. Mn vinger bloeide heel erg daarna maar er was verder niks van te zien. Helaas staan de fotos op mijn mobiel en kan ik ze hier niet op uploaden.

Ik ben hier nog tot maandag en daarna ga ik naar het monkey rehab centre voor 3 weken en hoop ook daar updates te plaatsen. Ik ga er hier nog een leuke tijd van maken met de gezellige mensen die er zijn ! Xxxx

  • 27 Februari 2014 - 18:23

    Silvia:

    Hee Lieke,
    Wat fijn om te lezen dat je het enorm naar je zin hebt. Je maakt heel wat mee.
    Het is trouwens al de 4e week dat je daar bent, dus de tijd gaat sneller dan je denkt.
    Geniet nog een paar dagen van alle slangen en andere gespuis, en dan je koffer weer inpakken en op naar de aapjes. (petje op, want anders val je niet op ha ha)
    Tot de volgende keer.

    XXXmam

  • 27 Februari 2014 - 19:17

    Papa:

    Hoi Lieke

    We merken aan alles dat je het geweldig naar je zin hebt en dat is fijn om te horen.
    Tja de helft zit er bijna al weer op zo snel gaat de tijd.
    Geniet en doe wat mama zegt: zet een pet op tussen al die andere apen

    See you next time

    papa

  • 02 Maart 2014 - 16:55

    Mario:

    Hey lieke.nu zul je toch bijna bij je soortgenoten ziin. Geniet nog even bij re reptielen.doe straks een petje op. Nog veel plezier.gr oompie

  • 17 Maart 2014 - 12:26

    Margreet Bos:

    Hallo Lieke,

    Wat een lef om je te laten bijten. Benieuwd hoe het nu bij de apen gaat; die hebben streken genoeg.
    Ik heb jouw link gestuurd naar Kelly Coolen, zij is mentor van de 4.1 Eco & Wildlife. Ze is bijzonder geïnteresseerd in jouw stage. Het zou super zijn als studenten met een groepje kunnen afreizen naar Kameleon Adventures.
    Heel veel groetjes,

    Margreet Bos

  • 18 Maart 2014 - 14:04

    Miranda:

    Hoi Lieke,

    Leuk om al jouw ervaringen en verhalen te lezen. Lijkt me een super leuke tijd daar! Ben er jaloers op.
    Geniet er nog goed van.

    Gr Miranda van Bergen

  • 19 Maart 2014 - 19:56

    Danielle & Jessey:

    Heee Chickaa!

    Hoe is ie daar? We missen jou op het werk, geen maatje meer om pudding mee te gooie of helemaal naar de klote te gaan :P Zo te zien heb je het erg naar je zin daar. wij zijn er benieuwd naar alle spannende verhalen, wij (Jessey en ik) willen namelijk volgend jaar ook graag naar Afrika. en we zijn benieuwd hoe jij alles hebt geregeld en hoe het daar is verder. iig nog heeel erg veel plezier en goed blijve smeren anders bende dadelijk net zo rood als me haar :P

    x Danielle en Jessey

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lieke

Welkom ! Omdat ik voor 9 weken naar Zuid Afrika ga , heb ik deze site aangemaakt zodat jullie op de hoogte kunnen blijven van mijn stage. Ik ga stage lopen in het plaatsje 'Hoedspruit' in Zuid Afrika. Kameleon Adventures is een bedrijf met allemaal verschillende projecten. Wat ga ik er doen ? Ik ga aan 4 projecten deelnemen. De projecten zijn : met apen, reptielen, leeuwen en neushoorns en in het wild. Verder kunnen jullie deze site in de gaten houden over de dingen die daar gebeuren :D

Actief sinds 31 Jan. 2014
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 5295

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 08 April 2014

Lieke van Moorsel

Landen bezocht: