week 2 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van lieke moorsel - WaarBenJij.nu week 2 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van lieke moorsel - WaarBenJij.nu

week 2

Door: lieke

Blijf op de hoogte en volg lieke

19 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

En er is alweer een week voorbij in dit prachtige Afrika, wat gaat de tijd toch snel..
Gister heb ik helaas campfire moeten verlaten omdat mijn project daar afgelopen was, ik ben gister aangekomen bij de reptielen en is gelijk een heel ander iets. Gelukkig was ik hier al met een excursie van campfire geweest en wist ik wel al een beetje hoe het hier was.Er is hier ook een Nederlandse jongen dus kan eindelijk weer nederlands praten :D .

De afgelopen week heb ik veel gedaan en geleerd. We zijn maandag bijvoorbeeld naar Jessica the Hippo geweest en dr geaaid, gevoerd, gemasseerd, en drinken gegeven wat een geweldige ervaring was dat. Daarna zijn we naar Moholoholo rehab centre geweest, dat is een bedrijf die dieren zoals leeuwen, cheetahs en luipaarden opvangt die niet meer in ht wild kunnen.

Verder hebben we veel safari's gedaan en is er een groep kinderen gekomen die we moesten helpen met spelletjes en een quiz. We hebben ook een bush walk gehad naar de dam waar de dieren drinken en natuurlijk kwam daar weer een moddergevecht uit.

Verder hoop ik deze 2 weken op het reptielen park een leuke tijd te hebben en veel te leren. xxxx

  • 19 Februari 2014 - 07:23

    Silvia:

    veel plezier daar. en werk ze. x mam

  • 19 Februari 2014 - 07:35

    Papa:

    veel plezier


  • 19 Februari 2014 - 07:48

    Tobie:

    Veel plezier en succes. Schat xx tobie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lieke

Welkom ! Omdat ik voor 9 weken naar Zuid Afrika ga , heb ik deze site aangemaakt zodat jullie op de hoogte kunnen blijven van mijn stage. Ik ga stage lopen in het plaatsje 'Hoedspruit' in Zuid Afrika. Kameleon Adventures is een bedrijf met allemaal verschillende projecten. Wat ga ik er doen ? Ik ga aan 4 projecten deelnemen. De projecten zijn : met apen, reptielen, leeuwen en neushoorns en in het wild. Verder kunnen jullie deze site in de gaten houden over de dingen die daar gebeuren :D

Actief sinds 31 Jan. 2014
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 5294

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 08 April 2014

Lieke van Moorsel

Landen bezocht: