week 1 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van lieke moorsel - WaarBenJij.nu week 1 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van lieke moorsel - WaarBenJij.nu

week 1

Door: lieke

Blijf op de hoogte en volg lieke

12 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Er is alweer een week voorbij hier in Afrika! maar wat heb ik veel geleerd en gedaan in deze week.
We zijn naar het Kruger National Park geweest, een groot natuurreservaat met allerlei verschillende dieren. Daar heb ik echt van alles kunnen spotten, zoals een giraf olifanten zebras kudu's, impalas , cheethas, leeuwen, nijlpaarden, krokodillen, kortom het was een geweldige ervaring.

Ook zijn we nog naar een reservaat gegaan waar we met cheethas om konden gaan. Zien hoe ze in de natuur leven en hoe ze jagen. Helaas waren ze al snel weg gelopen en hebben we verder een kleine bush walk gemaakt.

Op sommige avonden wordt hier een safari gehouden, dan gaan we met een open auto door de bush bij ons kamp. Het is zo mooi om te zien en je ziet er echt van alles, de ene keer zie je heel veel de andere keer wat minder. Gister bijvoorbeeld hadden we de leeuwen gezien met 2 jongen. Ze hadden net een impala gedood dus we gingen op de geur af die te ruiken was.

De warmte is hier soms goed te doen, maar op sommige dagen ook echt te warm , de afgelopen dagen hebben we het hier denk ik rond de 30-35 graden gehad en 2 dagen regen met omweer, dat kan ook wel een keer lekker zijn.

Ik zit hier nu nog een week en dan vertrek ik voor 3 weken naar het reptielen park, daar zullen jullie ook een paar verslagen van krijgen.

xxxx

  • 12 Februari 2014 - 15:59

    Margreet Bos:

    Hallo Lieke,

    Ik heb genoten van de mooie foto's. Ongelooflijk wat je allemaal hebt gezien in zo'n korte tijd.
    Het lijkt me een leuke groep mensen waarmee je samenwerkt.
    Ik hoop dat je de hitte af kunt. Denk om de hoed! Staat je goed!

    Bedankt voor je verslag; ik volg het met spanning en plezier.

    Groetjes,

    Margreet

  • 12 Februari 2014 - 18:18

    Kimberly:

    Wat leuk meid! Stiekem wel een beetje jaloers hoor hoe geweldig het daar is.

    Ik moest vooral lachen om die prachtige foto van jou dat je planten uit het water aant trekken bent haha geniaal kind!

    Have fun, dikke kus Kimmie xxxxxx

  • 12 Februari 2014 - 18:37

    Silvia:

    Hoi Lieke.

    wat jij allemaal ziet, doet en meemaakt, geweldig.
    geniet nog van de laatste week daar.
    maar daarna ga je toch voor 2 weken naar het reptielenpark. je gaat 3 weken naar de apen.

    ach ja, wat maakt het eigenlijk ook uit.

    veel plezier en leer nog veel.

    liefs mama xxxxxxxxxxxxxx

  • 12 Februari 2014 - 20:15

    Papa:

    Hoi Lieke

    Wat is het toch genieten als ik die foto's zie met daarop wat je allemaal meemaakt en doet
    Indrukwekkend, schitterend en mooi
    Da's pas genieten geblazen toch ?

    nog veel plezier

    liefs papa xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 13 Februari 2014 - 17:27

    Maria:

    Hoi Lieke,
    Op de fotos kunnen we zien dat je het prima naar je zin hebt. Je maakt wat mee als Astens meisje op een stage in Afrika. Maak er nog een mooie tijd van.
    Groeten,
    Maria.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lieke

Welkom ! Omdat ik voor 9 weken naar Zuid Afrika ga , heb ik deze site aangemaakt zodat jullie op de hoogte kunnen blijven van mijn stage. Ik ga stage lopen in het plaatsje 'Hoedspruit' in Zuid Afrika. Kameleon Adventures is een bedrijf met allemaal verschillende projecten. Wat ga ik er doen ? Ik ga aan 4 projecten deelnemen. De projecten zijn : met apen, reptielen, leeuwen en neushoorns en in het wild. Verder kunnen jullie deze site in de gaten houden over de dingen die daar gebeuren :D

Actief sinds 31 Jan. 2014
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 5293

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 08 April 2014

Lieke van Moorsel

Landen bezocht: